مجموعه ۲۰ آهنگ بی کلام برنده اسکار VA – 20 Oscar Winning Song

این مجموعه شامل ۲۰ آهنگ بی کلام می باشد که با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود در این موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

 

20 Oscar Winning Songs مجموعه 20 آهنگ بی کلام برنده اسکار VA   20 Oscar Winning Song

 

 





تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

همه نرم افزار های لازم برای یک رایانه ای قدرتمند با دانلود یک بسته نرم افزاری به ارمغان بیاورید. نسخه ی جدید معروف ترین نرم بسته نرم افزاری در زمینه رایت و کپی لوح های فشرده منتشر گردید. فکر نمی کنم کسی پیدا شود که با رایانه سروکار داشته باشد، دیسکی را رایت یا کپی نموده باشد اما نام نرم افزار بسیار معروف Nero را به گوش خود نشینده باشد یا یا آن کار نکرده باشد. بسته نرم افزاری که بسیار معروف، بسیار کاربردی ، بسیار کامل می باشد . هرچه که یک کاربر از یک نرم افزار کپی بخواهد در این بسته می تواند پیدا کند. البته این بسته خود شامل بسیاری نرم افزار دیگر هم می باشد. برای این که خصوصیات بسته نرم افزار کمپانی Nero را که نسخه ی جدید آن به تازگی منتشر شده است بیان نمود باید این جور توصیف کرد که ساخت، کپی به هر شکل مختلف ، خارج کردن فایل از لوح فشرده، پشتیبان گیری، به اشتراک گذاری، اجرای فایل های مالتی مدیا و … همه و همه در یک بسته جای گرفته اند.استفاده بسیار آسان از تمامی بخش های نرم افزار ، محیط کاربری بسیار زیبا و کاربر پسند Nero باعث گردیده تا انتخاب کاربران Nero باشد.  نرم افزار هایی که در این بسته جای گرفته اند بسیار متعدد می باشند. به طوری که با اطمینان می توان بیان نمود که هریک از این ابزارها به تنهایی یک نرم افزار مجزا را تشکیل می دهند.

امروز نسخه جدید این مجموعه نرم افزاری با قابلیت پشتیبانی ویندوز ۸ با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium عرضه شد. شما از هم اکنون می توانید این مجموعه نرم افزاری بی نظیر را از وبسایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500 محبوب ترین نرم افزار رایت دیسک ها با نام Nero 12 Multimedia Suite Platinium v12.0.03500

 

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:دانلود Nero 12 Multimedia Suite Platinium, دانلود با لینک مستقیم Nero 12 Multimedia Suite Platinium, دانلود رایگان Nero 12 Multimedia Suite Platinium, دانلود رایگان نرو 12, دانلود مستقیم nero 12, دانلود نرم افزار رایت بلوری, دانلود نسخه multimedia suite نرم افزار nero 12, دانلود نسخه multimedia نرم افزار nero 12, دانلود نسخه مالتی مدیا نرو 12, دانلود نسخه کامل nero platinum 12, دانلود نسخه کرک شده nero 12, دانلود کرک سالم نرم افزار رایت نرو, دانلود کرک نهایی نرم افزار Nero 12 Multimedia Suite Platinium, دانلود کرک کامل nero 12,
ارسال توسط hossein & Amirreza

ين اتفاقات بسيار نا اميدکننده اما بسيار معمول است.خوب است بدانيد محققان دريافته اند که مغز ما طوري طراحي شده که هر زمان بتواند منحرف مي شود. اسکن ام آرآي نشان داد که آن نواحي مغز که مسئول کارهايي نظير خيال پردازي که نيازي به تفکر ندارد، به طور دائم فعال است.


براي همين به هنگام انجام کارهايي که نياز به تفکر ندارد مغز مشغول استراحت مي شود. متخصصان مغز مي گويند مي توان با اتخاذ راهکارهايي تمرکز را بهبود بخشيد.
 



ادامه مطلب...

تاريخ : شنبه 5 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 

دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا – Hotel Transylvania 2012

 

Hotel Transylvania (2012) BDRip Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی با ۲ کیفیت HD 1080p و HD 720p می باشد|

 

Hotel Transylvania دانلود دوبله فارسی انیمیشن هتل ترانسیلوانیا   Hotel Transylvania 2012

 

نام انیمیشن: Hotel Transylvania – هتل ترانسیلوانیا

ژانر: انیمیشن ، اکشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۲

مدت زمان: ۹۱ دقیقه

حجم: ۶۳۱/۱۵۱۴ مگابایت

کیفیت: BDRip 1080p/720p

دوبله فارسی

IMDB

خلاصه داستان: هیولاها سالهاست که از ترس انسان ها خواب و خوراک ندارند. کنت دراکولا هتلی مخصوص هیولاها می سازد که بدون نگرانی می توانند در آنجا اقامت داشته باشند اما با ورود یک انسان همه چیز بهم می ریزد….

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

مطالب مربوط به موضوع : نرم افزار مدیریت دانلود

سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.2 Final

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

IDM سریعترین دانلود منیجر Internet Download Manager 6.15.2 Final

 

 

 



ادامه مطلب...

تاريخ : جمعه 4 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

http://www.opera.com/portal/startup/?fr=1 





تاريخ : پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 

تاریخچه کشف ساختار DNA

در ميان يافته‌هاي علمي زيست‌شناسي، به كم‌تر يافته‌اي بر مي‌خوريم كه به اندازه‌ي يافته‌ي جيمز واتسون و فرانسيس كريك، يعني كشف ساختمان سه بعدي DNA معروف باشد. اين كشف نتيجه‌ي كار پژوهشي آنان به تنهايي نبود، بلكه حاصل هم‌ انديشي و كنار هم چيدن يافته‌هاي پژوهشگران ديگري بود كه به باور برخي از دانشمندان، نقش آنان در روشن شدن ساختمان سه بعدي DNA ، از واستون و كريك پررنگ‌تر بود.
در اين مقاله، فعاليت‌هاي پنج شخصيتي معرفي مي‌شود كه هر يك به شيوه‌اي در كشف مارپيچ دوتايي سهيم بوده‌اند:
فردريك مايشر ، پزشك سوئيسي كه اسيد نوكلئيك را كشف كرد و نشان داد كه اين ماده در هسته‌ي همه‌ي سلول‌ها وجود دارد.
فوبوس لون پزشك و شيميدان روسي كه ساختمان شيميايي اسيدهاي نوكلئيك را معرفي كرد.
اروين چارگاف، شيميدان استراليايي كه مقدار بازهاي آلي را در DNA جانداران گوناگون سنجيد.
لينوس پاولينگ ، شيميدان بزرگ آمريكايي كه روي ساختمان پروتئين‌ها كار مي‌كرد.
روزاليند فرانكلين ، شيمي فيزيكدان انگليسي كه از بلور DNA عكس پراش پرتوي ايكس تهيه كرد.

فردريك مايشر

فردريك مايشر (1895-1844) به سفارش پدرش وارد دانشكده‌ي پزشكي شد، اما به علت دشواري در شنيدن، نمي‌توانست با بيماران به خوبي ارتباط برقرار كند. از اين رو تصميم گرفت، وارد عرصه‌ي پژوهش‌هاي پزشكي شود. وي در سال 1868 پژوهش‌هاي خود را زير نظر فليكس هوپ سيلر در دانشكده‌ي علوم طبيعي دانشگاه توبينگن آلمان آغاز كرد. در آن آزمايشگاه، هنگامي كه هنوز بسياري از دانشمندان در مفهوم «سلول» شك داشتند، برخي از مولكول‌‌‌هاي سازنده‌ي سلول‌ها استخراج شده بودند و پژوهش در زمينه‌ي شيمي بافت‌ها ادامه داشت.
بررسي شيميايي سلول‌هاي سفيد خون، به عنوان موضوع پژوهش‌هاي مايشر برگزيده شد. استخراج اين سلول‌ها از گره‌هاي لنفاوي بسيار دشوار بود، اما در زخم‌هاي چرك مقدار زيادي از آن‌ها يافت مي‌شود. از اين رو، مايشر باندهاي آلوده را از بيمارستان محلي جمع‌آوري و با كمك محلولي از نمك، گلبول‌هاي سفيد را از آن‌ها جدا مي كرد. مايشر در جريان يكي از آزمايش‌هايش، گلبول‌هاي سفيد را تحت تأثير عصاره‌ي معده‌ي خوك قرار داد. در آن زمان، دانشمندان مي‌دانستند اين عصاره ، آنزيمي دارد كه باعث هضم پروتئين‌ها مي‌شود. امروزه آن‌ آنزيم را با نام پپسين مي‌شناسيم. وي چگونگي اثر عصاره را بر اين سلول‌ها، به دقت زير ميكروسكوپ پي‌ گيري كرد. وقتي عصاره‌ي معده ، پروتئين‌هاي سفيد خون را تخريب كرد، او مشاهده كرد كه ساختار اين سلول‌‌ها از هم پاشيد، اما هسته‌ي آن‌ها تا حدود زيادي سالم باقي ماند. به اين ترتيب، او هسته‌ي سلول‌ها را از سيتوپلاسم جدا كرد.
در گام بعدي، هسته‌ها را تحت تأثير هيدروكسيد سديم قرار داد. افزودن اين محلول قليايي به ظرف حاوي هسته‌ها، باعث تشكيل رسوب سفيد رنگي شد كه تجزيه‌ي شيميايي آن نشان داد، كربن، هيدروژن، اكسيژن، نيتروژن و درصد زيادي فسفر، عنصر هاي سازنده‌ي آن هستند. پايداري در برابر عمل پپسين، چگونگي واكنش آن به
حلال ‌هاي متفاوت و درصد فسفر بالا باعث شد كه مايشر پيشنهاد كند، ماده غير پروتئيني جديدي را كشف كرده است. وي اين ماده را نوكلئين به معناي «در هسته» ناميد.


ادامه مطلب...

تاريخ : یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد