با نزديک شدن به زمان رونمايي از تلفن هوشمند جديد سامسونگ، گالکسي اس 4 در روز 14 مارس، شايعه‌ها در مورد ويژگي‌هاي اين محصول روز به روز قوت مي‌گيرند.

 

يکي از مهم‌ترين شايعه‌ها درباره اين محصول، ويژگي مرور بر اساس حرکات چشم کاربر است. براي مثال، اگر کاربر در حال خواندن مطلبي در گالکسي اس 4 باشد، با رسيدن به انتهاي صفحه، نرم‌افزار به صورت خودکار، صفحه را ورق خواهد زد.

 

از اين فناوري جالب همچنين مي‌توان در بازي‌هاي رايانه‌اي استفاده کرد.

 

چندي پيش تصويري که گفته مي‌شد عکس سامسونگ گالکسي اس 4 است، در فضاي اينترنتي منتشر شد. در اين تصوير، تلفن هوشمندي به نمايش درآمده بود که هيچ دکمه‌اي در قسمت جلو نداشت.

 

شايعه‌ها مبني بر اين هستند که اين تلفن هوشمند در دو رنگ سفيد و مشکي و با سه ظرفيت حافظه 16، 32 و 64 گيگابايتي به بازار خواهد آمد.

 

به گزارش تک هايو، از ديگر ويژگي‌هاي شايعه شده اين دستگاه مي‌توان به سيستم عامل اندرويد 4.2، صفحه 1080p 5 اينچي، دوربين 13 مگاپيکسلي در جلو و دوربين 2 مگاپيکسلي در قسمت پشت دستگاه اشاره کرد.





تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 به گزارش باشگاه خبرنگاران،گويا گوگل فقط يک مرورگر، موتور جستجو و يا سيستم عامل نيست. اين بار يک توليد سخت افزاري از اين شرکت معروف اين عينک ها که در سال 2012 صحبتش بود به مرحله‌ي توليد رسيده است،عينک هاي گوگل قابليت هاي شگرفي دارند که به وسيله آن مي‌توان علاوه بر فيلمبرداري به اينترنت متصل شد.

گوگل گلس قابليت آن را دارد که از راه واي فاي به اينترنت متصل شود همچنين اين عينک قابليت اتصال به اينترنت هوشمند 3g , 4g را داراست اما خودش مستقيما از شبکه تلفن همراه پشتيباني نخواهد کرد.

به گزارش cnet قرار بود اين عينک در سال 2014 به بازار عرضه شود اما با تلاش هاي صورت گرفته براي آماده کردن آن، قرار است اين عينک در اواخر سال 2013 به بازار عرضه مي شود.

اين گجت فوق العاده همچنين مي‌تواند به وسيله بلوتوث به گوشي هايي با سيستم عامل آندرويد و گوشي هاي آيفون متصل شود.

لازم به ذکر است در حال حاضر دريافت اطلاعات در اين عينک ها به وسيله يک ميکرفون است و يک دکمه براي عکسبرداري در آن تعبيه شده است اما گفته مي شود ايده اي در اين تکنولوژي مطرح شده و آن کيبورد مجازي است اگر اين ايده به مرحله اجرا برسد يک انقلاب در عرصه تکنولوژي براي اين گجت به شمار مي رود





تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 به گزارش خبرگزاري مهر، اين محققان به مدت 14 سال بر روي ساخت يک روبات زير آبي کارا بر پايه اصول زيستي کار کرده اند.پ

اکنون اين دانش پژوهان مي گويند ماهي روباتي ساخته اند که با کمک حسگرهاي خطي جانبي کنترل مي شود که مي تواند عضو حسگر موجود در طبيعت را تقليد کند.

در ماهي هاي زنده - و اکنون در اين نسخه از روبات- حسگرهاي خطي جانبي "چشم انداز" جرياني را ايجاد مي کنند که به آنها در يافتن جهت خود کمک کرده و ماهي مي تواند حرکات خود را جهت يابي و کنترل کند.

مارجا کروسما از دانشگاه فناوري تالين در استوني گفت: تا کنون جريان آب در بحث روباتيک يک عامل اختلال تلقي مي شد که روبات ها را از مسير طراحي شده شان دور مي کند.

وي افزود: نشان داده ايم که جريان آب در واقع يک منبع اطلاعات است که مي توان از آن براي کنترل بهتر روبات استفاده کرد.

اين محققان مي گويند: يک ماهي روباتيک داراي حسگرهاي خطي جانبي مي تواند با يافتن مناطقي در جريان آب که انرژي مطلوب دارند، در مصرف انرژي صرفه جويي کند.

اين ماهي روباتيک صرفه جويي انرژي را در جاهايي انجام مي دهد که جريان آب ضعيف تر است. همچنين تعامل با پيچش هايي در جريان آب، به حرکت رو به جلوي روبات کمک مي کند.

اين امر مانند حرکت خودروي پشت سر يک کاميون است تا با کاهش اصطکاک باد در مصرف سوخت صرفه جويي کند.





تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 مطالعه صورت گرفته توسط محققان مدرسه پزشکي دانشگاه واشنگتن نشان مي دهد، مليتين (melittin)‌ يا سم موجود در نيش زنبور قادر به از بين بردن ويروس ايدز است.

 مليتين موجود در زهر زنبور به نانوذرات کوچکتر از ويروس ايدز متصل شدند؛ اين نانوذرات سمي با ايجاد سوراخ در لايه خارجي، ويروس را نابود مي کنند، اما از اندازه مناسب براي آسيب زدن به سلول هاي بدن برخوردار نيستند.

 «جاشوآ هوود» يکي از نويسندگان اين تحقيق ابراز اميدواري مي کند که نتايج اين تحقيق بتواند بعنوان يک ابزار پيشگيري از انتقال ويروس ايدز کاربرد داشته باشد.

 محققان معتقدند که تزريق اين نانوذرات به بدن افراد اچ آي وي مثبت، کارآيي بالاتري به نسبت داروهاي متداول ايدز خواهد داشت و بهترين حالت استفاده از اين مواد، مصرف ژل موضعي واژينال است؛ آزمايش باليني ژل ضد ايدز به زودي آغاز خواهد شد.





تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 





تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

  به گزارش باشگاه خبرنگاران: به تازگي يک اختراع وارد دنياي تلفن هاي همراه هوشمند شده که با استفاده از آن مي توان يک اندازه گير همه کار را روي تلفن همراه خود داشت، البته در فاز نخست توليد اين محصول، تنها توانايي اندازه گيري دماي هوا را دارد، شرکت سازنده اظهار اميدواري کرده در آينده بتواند اين وسيله را از طريق ارتباط بي سيم به تلفن هاي همراه متصل کند، اگرچه ther modo يک وسيله ي الکترونيکي مي باشد، اما از درگاه هدفون به تلفن هاي همراه هوشمند متصل مي شود. 





تاريخ : یک شنبه 20 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 

نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final - همگی ما شرکت نرم افزاری ESET را می شناسیم ، کمپانی بزرگ امنیتی ای که سازنده یکی از قوی ترین نرم افزارهای ضد ویروس دنیا یعنی NOD32 می باشد. نرم افزاری که تا کنون کاربران بسیاری را برای خود جلب کرده است و از امکانات متعددی برای حفاظت از سیستم در اختیار کاربر قرار می دهد. این شرکت نرم افزاری به تازگی محصول جدید و قدرتمند خود را تحت عنوان ESET Smart Security برای کاربران ارائه نموده است. این نرم افزار یک ابزار کامل امنیتی برای سیستم های کامپیوتری می باشد و در آن کاربران از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشند. این نرم افزار از چهار بخش اصلی تشکیل شده است که این بخش ها عبارتند از قسمت AntiVirus که در این قسمت کاربران از ابزارهای یک برنامه ضد ویروس کامل برخوردار می باشند ، قسمت AntiSpam که در این بخش کاربران قادر به کنترل نامه های الکترونیکی خود به منظور مبارزه با هرزنامه های می باشند ، بخش AntiSpyware که به منظور مبارزه حرفه ای با نرم افزارهای جاسوسی برای کاربران طراحی شده است و آخرین قسمت نیز یک FireWall ( دیوار آتش ) قدرتمند می باشد که به منظور ایجاد یک سد در مقابل حملات هکرها طراحی شده است. همان طور که مشاهده نمودید در این محصول قدرتمند ، کمپانی Eset فکر همه چیز را کرده و ابزاری کاربردی را تولید نموده است. نسخه جدید این نرم افزار را می توانید هم اکنون از دانلود ها دریافت نمایید .

 

ESET NOD32 6 نسخه نهایی آنتی ویروس محبوب ESET NOD32 Antivirus & Smart Security 6.0.306.0 Final x86/x64

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب: دانلود آنتی ویروس نود 32, دانلود آنتی ویروس نود 32 2013, دانلود آنتی ویروس نود 6, دانلود آنتی ویروس نود ورژن 6, دانلود آپدیت رایگان نود32, دانلود اسمارت سکوریتی نود32 ورژن 6, دانلود بهترین دیواره آتش, دانلود بهترین فایروال, دانلود دیواره آتش قوی, دانلود فایروال, دانلود فایروال Nod32, دانلود فایروال قوی, دانلود كليد هاي جديد ند سي و دو, دانلود مستقیم نسخه ESET NOD32 6, دانلود ند سي و دو فاينال, دانلود نرم افزار ESET Smart Security, دانلود نسخه جدید ESET NOD32, دانلود نسخه جدید نود 32, دانلود نسخه نهایی nod 32 6, دانلود نود ٣٢ ٥, دانلود پیدا کردن برنامه های جاسوسی, دانلود کنترل نرم افزارهای هک,
ارسال توسط hossein & Amirreza

 

 

پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

Dr.Web CureIt آنتی ویروس و آنتی اسپای وار (ضد جاسوسی) می باشد که بدون نیاز به نصب کامپیوتر آلوده را به طور کامل اسکن می نماید و انواع ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی ، روت کیت ها و کی لاگرزها و بوت کننده را از بین خواهد برد. باید توجه داشت که با نصب بودن آنتی ویروس های معمول نیز ممکن است سیستم آلوده شود ، بنابراین وجود یک اسکنر قدرتمند آنتی ویروس و ضدجاسوسی میتواند به کاربر کمک کند تا هرچه بیشتر امنیت را افزایش دهد. این نرم افزار درواقع آنتی ویروسی لحظه ای نیست و به صورت زنده نسبت به اسکن سیستم نخواهد پرداخت و تصمیم گیرنده برای زمان اجرای آن کاربر خواهد بود. بیشتر استفاده از این نرم افزار زمانی است که کاربر حس میکند سیستم آلوده شده است. در نسخه فعلی، این نرم افزار از پردازنده های چند هسته ای استفاده کامل خواهد کرد تا امر اسکن سریعتر انجام شود. تا حد زیادی ثبات برنامه افزایش یافته است و امکان BSOD ("صفحه آبی مرگ") در طول اسکن های طولانی و سنگین عملا از بین رفته است. از نظر رابط گرافیکی نسخه جدید کاملا بهبود یافته است. از نظر فنی نیز نرم افزار کاملا به روز گشته است. برای یافتن rootkit ها امکان جستجو به صورت زیرمجموعه ای فراهم شده است. قابلیت جدیدی برای توانایی اسکن بوت سکتور ها ، اشیاء و نرم افزارهای استارت آپ و حافظه ram نیز در نسخه جدید فراهم آمده است. تنظیمی نیز گنجانده شده است تا در هنگام اسکن ، شبکه و اینترنت قطع شوند و همچنین تنظیمی برای خاموش شدن سیستم بعد از پایان اسکن و پاکسازی در نظر گرفته شده است. بعد از فایل های مخرب در بایوس پی سی پنهان می شوند و به زندگی ادامه میدهد. این نرم افزار میتواند با اسکن بایوس سیستم ویروس های که به صورت bioskits فعالیت دارند از حذف نماید. همچنین در نسخه جدید ویندوز ۸ پشتیبانی شده است.

 Dr.Web CureIt v8.0 datacode 2.Jan.2013

dr web cureit پاکسازی سیستم و حذف انواع ویروس Dr.Web CureIt v8.0

 



ادامه مطلب...

تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:دانلود Dr,Web CureIt!, دانلود آنتی ویروس رایگان, دانلود آنتی ویروس رایگان avg, دانلود نرم افزار آنتی ویروس, دانلود نرم افزار ضد ویروس رایگان, دانلود نرم افزار پاکسازی سیستم, نرم افزار حذف spyware, نرم افزار حذف trojan, نرم افزار حذف اسپای وار ها, نرم افزار حذف تروجان, نرم افزار حذف تروجان ها, نرم افزار حذف جاسوس افزارها, نرم افزار حذف روت کیت rootkit, نرم افزار حذف کی لاگر keylogger, نرم افزار مبارزه با جاسوس افزارها, نرم افزار مقابله با اسپم ها, نرم افزار پاک کردن تروجان,
ارسال توسط hossein & Amirreza

ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر با Zoner Photo Studio Pro v15.0.1.5

Zoner Photo Studio Pro v15.0.1.5 - در سیستم عامل ویندوز، وجود نرم افزاری قدرتمند برای مدیریت و نمایش با کیفیت تصاویر یکی از نیازهای بسیاری از علاقمندان است. در ویندوز های XP کمپانی مایکروسافت، اگر شخصی بدون داشتن نرم افزاری جانبی اقدام به نمایش تصاویر درون هارد و مدریریت بر روی آنها می نمود با امری بسیار وقت گیر و خسته کننده روبرو می شد چرا که برای نمایش هر کس می بایست آن را در محیطی چون Internet Explorer یا Editor ساده تصویری تحت ویندوز باز می کرد.Zoner Photo Studio نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادر خوهند بود تا اقدام به نگهداری عکس ها و تصاویر خود به صورت اصولی و دسته بندی شده نمایند. این نرم افزار از ویژگی ها و امکانات متعددی برخوردار می باشد.جادوی عکاسی دیجیتالی را کشف کنید: Zoner Photo Studio تمامی قابلیت های یک ابزار کامل را برای کار با دوربین های دیجیتالی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا تصاویر خود را مورد ویرایش قرار دهد و با جدیدترین و زیباترین افکت ها آرایش نمایند. سادگی در آرشیو کردن و سازماندهی تصاویر یکی دیگر از قابلیت های مهم این ابزار محسوب می شود. سرعت انجام کارها و سرعت خود نرم افزار و در کل انعطاف پذیری آن فوق العاده بالا بوده و همین امر باعث سرعت عملکرد کاربران هم برای کلیه اعمال خواهد شد.

 

Zoner Photo Studio Pro ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر با Zoner Photo Studio Pro v15.0.1.5





ارسال توسط hossein & Amirreza

مجموعه ۹۵ والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۹۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

Desktop Wallpapers S52 مجموعه 95 والپیپر متنوع برای دسکتاپ Desktop Wallpapers

 





تاريخ : چهار شنبه 9 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط hossein & Amirreza
cache01last1395061884